Passion pour le rouge

Share Button

Astăzi este despre maşini! Pasiunea pentru maşinile cu mulţi cai putere este din ce în ce mai des întâlnită atât la femei cât şi la bărbaţi. Eu nu fac excepţie de la acest trend. Nici nu este de mirare deoarece companiile de profil se întrec în lansarea noilor modele de „avioane pe patru roţi”.


De ce să nu recunoaştem noi şoferii că atunci când conducem cu viteză ne simţim „stăpânii şoselelor”? Mereu simţim o adrenalină şi o mândrie de sine când acul kilometrajului creşte din ce în ce mai mult. Chiar dacă întâlnim des expresia „Viteza ucide” hai să recunoaştem că dacă găsim o şosea liberă şi avem o maşină ce ne ajută, apăsăm pedala de accelaraţie şi dăm muzica tare iar starea noastră de spirit atinge cote maxime. Trebuie să vă spun că, deşi sunt sigură că majoritatea iubiţi sentimentul de putere dat de „pedală”, ţineţi minte că viteza este de cele mai multe ori cauza principală a accidentelor rutiere deseori soldate cu victime.
Pasiunea pentru viteză cred că există în diferite doze în corpul şi sufletul fiecărei persoane ce are permis de conducere.


În funcţie de doza de pasiune pentru caii putere, noi oamenii ne alegem, de multe ori, maşina pe care o conducem. Câţi cai putere are? În cât timp ajunge la 100km? şi Pot să fac întreceri cu ea?  sunt cele mai întâlnite întrebări pe care le primesc reprezentanţii companiilor de maşini din partea clienţilor atunci când vin să achiziţioneze o maşină. Din nou, eu nu prea am fost excepţie de la acest tir de întrebări, mai ales când, având maşina în service şi crezând că lumea mi s-a sfârşit, m-am întâlnit cu Renault România exact când îşi testau noul Renault Megane GT Line. Ei bine, „furia mea roşie” este un model de Megane dar mult mai sportiv. Şi, deşi sunt fana maşinilor mari, versiunile Renaultsport ale Clio şi Megane dau bataie majorităţii rivalilor pentru starea de pură distracţie în timp ce conduci!

Pe acest model am avut parte de cel mai puternic motor din gamă: Energy TCe 205 EDC cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj EDC cu 7 trepte. Această combinație este perfectă pentru cei care își doresc o mașină rapidă și sportivă. Este o mașină care stă foarte bine pe asfalt. La varianta GTLine ai la dispoziție mai multe setări de suspensie, astfel că dacă în setarea sport denivelările sunt deranjante, în setarea confort acestea devin suportabile.
Dotările de siguranță includ: ABS cu sistem de asistentă la frânarea de urgență (AFU), ESP cu asistentă la pornirea în pantă (HSA), Cruise Control, sistem complet de airbag-uri , șasiul 4CONTROL, funcție Launch Control pentru demaraje rapide si controlate, lane assist și asistență pentru unghiul mort.
Varianta GTLine aduce în plus clapete de comandă pentru cutia EDC și pedalier sportiv din aluminiu, inclusiv schimbător de viteze specific GT, volan din piele cu design sportiv incluzând suporturi pentru odihnirea degetelor, scaune față tip GT cu suport lateral îmbunătățit și tetiere integrate și difuzor spate cu design sport tip Formula 1.
Destul de mult din tot ceea ce ţi-ai putea dori de la o maşină găseşti în acest model! Eu am urcat-o la Piatra Arsă în Sinaia pe zăpadă şi polei şi a fost: Simply Awesome!